فتیش – چیزی بالاتر از سکس

ژوئیه 27, 2008 at 6:22 ب.ظ. (فتیش) ()

فتیش؟ یعنی در سکس چیزی جز آلت و دخول هم برات مهم باشه

لیسیدن عرق؟ لیسیدن مو؟ پا خوری؟ باسن خاری؟ بو کردن همه جای بدن؟ شلاق زدن و ….؟

اینها همه فتیشن؟

آره… بیشترم هست.. اینا که چیزی نبود

10 دیدگاه

  1. سلام دوستان said,

    سلام دوستان. من بجز سكس معمولي به همه چيز ديگرش علاقه دارم. من معتقدم اگه يه دختري افتاد دستتون بايد دهنشو سرويس كرد. انگشت پاهاشو بخوريم – سوزاخ كونشو با زبان تميز كنيم – پاهاشو بو كنيم و اما اگه زن باشه بايد يه كم هم بزنيمش-
    يه زن عمو – يه دخترخاله متولد 1362 دارم كه خيلي خوشكلن – به خدا اگه يه روز بيفتن دستم بلايي به سرشون ميارم كه خودم از خودم اون موقع بدم بياد – بايد خواهرشونو بگايم – پدرسوخته ها خيلي خوشكلن – واي بوي پاهاشونو كي ميتونه تصور كنه ؟

    I Love you

  2. سلام دوستان said,

    زن بايد جوراب سفيد نازك يا مشكي نازك بپوشه – جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون

  3. سلام دوستان said,

    به نظر من خوردن آب دهانشون هم خوشمزه هست – به به

  4. خاویار said,

    من میگم باید کس رو نابود کنیم

    یعنی با کیرمون ریز ریزش کنیم

  5. محسن said,

    کی ارباب مرد میخاد خبر بده

  6. محسن said,

    کی ارباب مرد میخاد خبر بده
    mohsen.master@yahoo.com

  7. عشق پا said,

    من فقط عاشق پای دخترم.فقط باپاهاش باکیرم بازی کنه.جوراب مچی سفید یاسیاه بپوشه وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی.میمیرم میمیرم

  8. فرا said,

    من دخترم وروزي صدبارجق ميزنم،كوسم خارش شديدداره وعاشق سكسي ام كه طرفم منوتامرزمرگ بزنه

    • امير said,

      خوب اين هم كار بدي نيست
      البته من روان شناسم ميتوني دربارش با من مشورت كني
      خوشحال ميشم
      امير 33 تهران

  9. footslave said,

    من یک فول اسلیو با 3 بار سابقه ی بردگی هستم…الآن بی صاحاب شدم و دنبال
    یه صاحب میگردم که براش پارس کنم…
    pabooskon@yahoo.com

بیان دیدگاه